Olemme täällä sinua varten!

Selaa useimmiten kysyttyjä kysymyksiä.

Tuotteen ostaminen mResellilta

icon-question
Tietoa tuotteesta

Kaikkiin tuotteisiimme sisältyy Applen valmistama laturi. Pöytätietokoneisiin sisältyy näppäimistö, hiiri ja virtajohto.

Lue lisää
icon-question
Käyttöturva ja palautusoikeus

Kaikilla tuotteillamme on vähintään 12 kuukauden Käyttöturva. Joihinkin laitteisiin on mahdollista ostaa 18 kuukauden laajennettu käyttöturva.

Lue lisää
icon-question
Maksutavat

Meillä voi maksaa pankki- ja luottokorteilla, verkkopankkimaksuilla, Klarnan osamaksulla ja Klarnan laskulla.

Lue lisää
icon-question
Toimitus

Jos tilaus tehdään arkisin ennen kello 12.00, lähtee laite varastoltamme eteenpäin saman päivän aikana.

Lue lisää
icon-question
Miksi ostaa käytetty laite?

Applen tuotteet ovat laajalti tunnettuja laadustaan ja luotettavuudestaan. Kaikki myymämme tuotteet ovat aina toiminnallisesti hyvässä kunnossa.

Lue lisää
icon-question
Yleistä informaatiota

Tarjoamme huoltoa vain laitteille, jotka on ostettu mReselliltä.

Lue lisää

Tuotteen myyminen mResellille

icon-question
Yleiset myyntiehdot

Ennen tilauksen viimeistelyä:

Lue lisää
icon-question
Miksi myydä mResellille?

Laitteen myyminen meille on helppoa ja vaivatonta! Saat tarkan sarjanumeroon ja laitetietoihin perustuvan hyvityshinnan. Tiedostot hävitetään tietoturvallisesti laitetarkastuksen yhteydessä valtuutetun Apple-teknikon toimesta. Voit toimittaa laitteesi meille veloituksetta saamallasi postituskortilla. Maksamme laitteen ilmoittamallesi tilille huollon tekemän laitetarkastuksen jälkeen muutamien arkipäivien kuluessa!

Lue lisää
icon-question
Mitkä seikat vaikuttavat tuotteestani tarjottuun hintaan?

Ensimmäinen laitteesta tarjottu hintamme perustuu oletukselle, että laite on hyvässä kunnossa ja sen mukana lähetetään kaikki oheistarvikkeet.

Lue lisää
icon-question
Toimitus ja maksu

Maksu laitteesta suoritetaan 2-5 arkivuorokauden sisällä laitteen saapumisesta laitetarkastukseen.

Lue lisää
icon-question
Tekniset (tylsät, mutta niin tärkeät) asiat

Kun laite saapuu huoltoomme, teknikko tekee laitteelle kattavan laitetarkastuksen. Ensin teknikko tarkistaa laitteen ulkoisen kunnon ja katsoo, että se vastaa myynti-ilmoituksessa ilmoitettua kuntoluokkaa.

Lue lisää

Etkö löytänyt vastausta kysymykseesi? Ota yhteyttä meihin ja palaamme asiaasi mahdollisimman pian.