mResellin joulukalenteri on taas täällä! Tutustu päivittäin vaihtuviin etuihin tästä

Toimenpiteet myytäessä laitetta

Laitteen kunto

Laitteesta annettu tarjous määräytyy Myyjän antamien tietojen perusteella. Mikäli Apple-huollon tarkastuksen yhteydessä havaitaan laitteessa ilmoittamattomia virheitä tai puutteita, päivitämme tarjouksemme vastaamaan laitteen todellista kuntoa. On ehdottoman tärkeää, että tarkastat tuotteesi kunnon ennen sen myyntiä ja kuvailet sen rehellisesti. Tällöin vältytään tarpeettomilta hinnan muutoksilta.

Laitteen puhdistaminen

Laitteen puhdistaminen helpottaa sen tarkastamista. Laite tulee pyyhkiä ja mahdolliset tarrat tulee irroittaa. Puhdistetun laitteen kunnon määrittely on helpompaa. Puhdistamisessa on hyvä huomioida, että väärät kemikaalit voivat vahingoittaa tuotetta tai sen näyttöä. Puhdistamisesta saa lisätietoa täältä.

Alkuperäistarvikkeet ja -pakkaukset

Alkuperäistarvikkeet kuuluvat korkeimpaan tarjottuun hintaan. Ne eivät ole kuitenkaan kaupan ehto, joten niiden puute hieman laskee korkeinta tarjottua hintaa. Mikäli alkuperäispakkausta ei ole, tulee laitteen pakkaaminen varmistaa riittävin pehmustein.

Huolellisuus

Haluamme yhdessä Myyjän kanssa, että hintatyökalumme antama hinta on korkein mahdollinen ja että se pysyisi muuttumattomana myös Apple-huollon tekemän tarkastuksen jälkeen. Toivomme, että olet laitteesi puhdistamisessa, kunnon arvioimisessa ja pakkaamisessa erittäin huolellinen. Mikäli kauppa peruuntuu Myyjän puolella olevan huolimattomuuden vuoksi, voimme periä käsittely- ja postituskuluina Sopimusehtojemme mukaisesti 29,00 (mobiililaitteet) / 39,00 (tietokoneet) euron summan.

Mikäli laitteen kuntoarvioon liittyen ilmenee kysymyksiä, voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme.

Sivumme käyttää evästeitä. Jatkamalla sivun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Lisää evästeistä sivulla Evästeet ja niiden käyttö.